Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Bestelling

Kan ik nog wat toevoegen aan mijn bestelling?

Dit is helaas niet mogelijk. Zodra je bestelling is geplaatst, wordt deze a.d.h.v. een geautomatiseerd proces verstuurd.

Kan ik het bezorgadres wijzigen als de bestelling is geplaatst?

Je bestelling wordt automatisch verwerkt, en al snel opgehaald door onze vervoerder. Mocht je een verkeerd adres hebben ingevuld of dit nog snel willen wijzigen, dan adviseren wij je om zo snel mogelijk te bellen naar het onderstaande telefoonnummer. Mocht je pakket nog niet zijn aangemeld, dan kunnen we het nog proberen te wijzigen. 

Telefoonnummer: 085 747 0099 

Wat is de levertermijn?

We versturen je bestelling op werkdagen tot 15:00 uur via de vervoerder DHL. Je pakket wordt dan meestal de volgende dag bezorgd (met uitzondering van zondag).

Wat bedragen de verzendkosten?

Ga naar onze levering en retouren. Hier is een overzicht te vinden met alle informatie over de verzendkosten.  

Ik kan mijn zending niet volgen. Wat is er aan de hand?

Zodra je bestelling in ons magazijn is klaar gemaakt voor verzending, wordt er een verzendlabel geprint. Zodra dit is gedaan ontvang je automatisch een mailtje met de track en trace code. Je bestelling is te volgen vanaf het moment dat DHL dit label heeft gescand.

De track en trace zegt ongeldige bestelling, wat nu?

Voordat het pakket bij DHL zijn eerste scan krijgt (voor het sorteren) kan het soms voorkomen dat het de track en trace aangeeft ‘ongeldige bestelling’ het pakket is dan nog niet gescand door DHL. 

 

Het kan zijn dat het pakket nog in de vrachtwagen van DHL zit die dan net van ons magazijn vandaan komt. Het pakket krijgt dan een eerste scan in de avond. Vervolgens is het pakket gewoon traceerbaar. 

Betaling

Op welke manieren kan ik betalen?

Betalen is mogelijk via: iDEAL, Mastercard, Visa, American Express, Apple Pay, Bancontact, PayPal en achteraf via Klarna (één euro verwerkingskosten)

Kan ik betalen zodra de order is geleverd?

Ja, het is mogelijk om achteraf te betalen. Selecteer de betaalmethode 'Klarna' bij het afrekenen.

Retourneren

Mag ik mijn producten retourneren?

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je de bestelling fysiek in bezit hebt gekregen van de vervoerder. 

De retour voorwaarden uit de algemene voorwaarden vind je hieronder. Het komt erop neer dat je mag nadenken over je aankoop. Wanneer je niet tevreden bent met het artikel mag je het gratis terugsturen binnen de zichtermijn. 

 

Retourvoorwaarden 

De consument kan een overeenkomst met betrekking tot de aankoop van een product gedurende een bedenktijd van minimaal 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. De ondernemer mag de consument vragen naar de reden van herroeping, maar deze niet tot opgave van zijn reden(en) verplichten. 

De in lid 1 genoemde bedenktijd gaat in op de dag nadat de consument, of een vooraf door de consument aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het product heeft ontvangen, of:a) als de consument in eenzelfde bestelling meerdere producten heeft besteld: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, het laatste product heeft ontvangen. De ondernemer mag, mits hij de consument hier voorafgaand aan het bestelproces op duidelijke wijze over heeft geïnformeerd, een bestelling van meerdere producten met een verschillende levertijd weigeren.b) als de levering van een product bestaat uit verschillende zendingen of onderdelen: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, de laatste zending of het laatste onderdeel heeft ontvangen;c)bij overeenkomsten voor regelmatige levering van producten gedurende een bepaalde periode: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, het eerste product heeft ontvangen. 

Kan ik het pakket gratis retourneren?

Ja, wij geven de service om het pakket gratis te retourneren voor de Benelux. Dit kan alleen door de door ons gekozen vervoerders. Het is niet mogelijk om je pakket te retourneren en dan de kosten bij ons te declareren.  

Hoe moet ik het product retourneren?

Je retourneert je product met alle geleverde accessoires en -indien redelijkerwijs mogelijk- in originele staat en verpakking mét de originele Bunzlau Castle sticker en de kwaliteitssticker. Wij adviseren daarom altijd de verzenddoos en originele verpakking zorgvuldig open te maken, zodat je deze eventueel weer kunt gebruiken om de bestelling terug te sturen.  

 

Let op: het retourneren is op eigen risico, de klant is verantwoordelijk voor het artikel totdat het product is aangekomen in ons magazijn.  

Hoe stuur ik mijn pakket retour?

Via de onderstaande link is het mogelijk om zelf je retourlabel(gratis) aan te maken. Hiervoor heb je het ordernummer of track en trace code nodig van het reeds verstuurd pakket en je postcode. Vervolgens vragen wij welke artikelen je retour wilt sturen, en om welke reden (opgave van reden is niet verplicht, wij gebruiken dit als feedback). Wanneer je alle stappen hebt gevolgd, kun je het retourlabel downloaden en printen. Zodra het label geprint is, kan het label op de doos geplakt worden.  Vervolgens geeft u het pakket af bij het gekozen servicepunt. 

 

Klik hier om je retour aan te melden en een verzendlabel te printen.